Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

3.2 DiD, 118kw, 2006 - hulí jako lokomotiva

Málem sme tu zapomněli na Pajera! Svýho času dost oblíbenej vůz.
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Avatar uživatele

Edgar
Staroffrouďák
Příspěvky: 23061
Registrován: Út 03.03.2009, 20:12
Věk: 38
Stav: Offline

Re: 3.2 DiD, 118kw, 2006 - hulí jako lokomotiva

Příspěvek od Edgar » Stř 07.11.2018, 20:53

Moc lidí. Už si nevzpomínám




Autor tématu
Jakub_123
nováček
Příspěvky: 15
Registrován: So 22.09.2012, 23:18
Auto: Pajero V60 LWB 2006, DAKAR. Škoda Superb 2017
Stav: Offline

Re: 3.2 DiD, 118kw, 2006 - hulí jako lokomotiva

Příspěvek od Jakub_123 » Pá 09.11.2018, 11:54

Malý poznatek (může mi to být vodítkem, na co se zaměřit? ).

Přišel jsem na to, že pokud je venku chladněji, dejme tomu, jako dnes kolem 10-15C, tak vozidlo při plnym knedlu a ve všech režimech kouří znatelně méně. Troufl bych si říct v "normě" a o více, než 70% méně, než, když je venku teplo...........

Co myslíte? Nějaké čidla, váha vzduchu , něco?
PS.: Na diagnostice bez závad...



Odpovědět