Kalendář - "blížící se akce" (nahoře pod logem fóra): do kalendáře lze vkládat termín akce přímo autorem tématu v sekci poježdění a závody.

Forum aktualizovano, info zde: viewtopic.php?f=26&t=92206#p1712259
Moznost prispeni na chod fora: viewtopic.php?f=3&t=66082

The new Ioniq PHEV (2019 in Korea, 2020 Stateside?)

Tudle sekci sem musel vytvořit na vobjednáfku Káfiče pro jeho novej super hard offroud Hnujdaj Chcantaféé :-)
Pravidla fóra
Inzerci si hazejte prosim dolu do sekce bazar. Tato sekce slouzi pouze pro technicke informace/rady.
Bazar: viewforum.php?f=61
(nedivte se proto, pokud zde zadate inzerat, ze ho nekdo smaze)
Odpovědět

Autor tématu
saviogomes
nováček
Příspěvky: 1
Registrován: Čt 04.04.2019, 9:26
Auto: Hyundai
Stav: Offline

The new Ioniq PHEV (2019 in Korea, 2020 Stateside?)

Příspěvek od saviogomes » Čt 04.04.2019, 9:27

When I got it yesterday the battery was low on charge, so the first half of the day it was driven in complete hybrid, SOC sustain mode. The transmission has a very different feel, and the pedal seems to have much less distance to travel. That sort of dead space between shifting gears isn't filled with the same softness, though it is noticeable. Sports mode is much peppier, and less revvy than what I test drove. The regen paddles have been great, and level 3 is quite aggressive. They are great features that help rapidly slow you down for the speeding cameras.



Odpovědět